Let there be light / Und es werde Licht!

I started to hollow out the first “building” and the part of the body where it will be glued.

Ich habe begonnen das erste “Gebäude” und den Rumpf, an der Stelle wo es angebracht wird, aus zu höhlen.

Then I tried to drill the first window into the building. I noticed that I need a stand for my (or better my wifes) Dremel so I went to the hardware store and got one:

Dann habe ich versucht das erste Fenster in das Gebäude zu bohren. Hierbei ist mir aufgefallen das ich für meinen (genauer den meiner Frau) Dremel einen Bohrständer benötige, ergo bin ich zum Baumarkt gefahren und hab einen gekauft:

One hole was done and I couldn’t resist to insert a fiber optic and tested it.

Ein Loch ist fertig und ich konnte nicht wiederstehen einen Lichtleiter zum Test einzubauen.

Awesome. That gives me confidence for the tomorrow!

Klasse. Das gibt mir Zuversicht für morgen!

Advertisements

One Response to “Let there be light / Und es werde Licht!”

  1. Wow, ich muss mir das mal bei Dir anschauen! Ich begeide Dich gerade 😀

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: